Hulpdienst

De Hulpdienst: voor al uw vragen

Onze Hulpdienst (058) 216 54 57 is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 12.30 uur. 
U kunt (buiten genoemde tijden) ook mailen: hulpdienst@debewonersraad.nl of chatten via de website: www.debewonersraad.nl 

Leden kunnen bij de Hulpdienst terecht voor algemene informatie of voor ondersteuning om klachten richting de verhuurder op te lossen. U kunt bij informatie denken aan vragen over regelgeving, overlast, herstructurering, etc. 

Onze Hulpdienst beoordeelt de klacht en helpt u met de verdere afhandeling. Dat kan starten met het indienen van een schriftelijke klacht. Het kan eindigen bij de Klachtencommissie, waarbij we u ondersteunen. Als het probleem zelfs dan nog niet is opgelost, krijgt u via De Bewonersraad juridische bijstand als De Bewonersraad vindt dat u in uw recht staat.

De werkwijze van De Bewonersraad staat beschreven in het Reglement ondersteuning individuele leden

Individuele ondersteuning heeft een aantal voorwaarden. Alleen leden kunnen gebruik maken van de Hulpdienst. Wordt u niet direct lid bij het aangaan van het huurcontract, dan dient u eerst een half jaar betalend lid te zijn voordat u gebruik kunt maken van de Hulpdienst.

content image